דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעשה בכמה בלונים 

מאת    [ 11/03/2014 ]

מילים במאמר: 328   [ נצפה 1856 פעמים ]

ניתן להפתיע את אורחי האירוע בזר פרחים שטומן בחובו שוקולדים עטופים ואף לא פרח אמיתי אחד, אך מונחים על השולחנות בעיצוב שכולל בלונים צבעוניים. סל הממתקים עצמו ניתן לעיצוב כולו מבלונים. ניתן להזמין ליצן שיגיע עם בלונים הניתנים לעיצוב וירכיב מהם צורות מופלאות כהדגמה ויזואלית של סיפוריו המבדרים. ניתן להמם ולהוציא וואו מהאורחים בחתונהעוד במעברם בכניסה שתורכב משער בלונים מפואר, בשילוב צבעים מושלם, צורות אביזרים מיוחדים שמאובטחים אל הבלונים כמו קישוטים על עוגה או על עץ חג המולד. ניתן לקשור בעדינות לפרק היד בלוני הליום שאומרים תודה, מזל טוב, יום הולדת שמח ושאראמרות המפגינות את אהבתנו וחיבתנו.

זרי בלונים יכולים להגיע לאירוע שלכם מעוצבים בצורות פרחים, בצורת לבבות, כחלק מבידור לילדים הצעירים שישחקו איתם במקום קונפטי שמושלך חד פעמית לרצפה, הם יתמסרו בבלונים בינהם כמשחק. הבלונים מגיעים לאירוע שלכם מראש, המשלוח וההקמה באירוע נעשים בידי בעלי מקצוע וכשרון שהשקיעו הרבה מחשבה לפני כן בעיצוב שידהים ויקלע לטעמכם ולסיבת המאורע. כאשר מדובר בבלונים, השמיים הם הגבול.תוכלו להזמין מבעל מקצוע עיצוב בהרכבה אישית. צבעים, צורות, שילוב מתנות ואביזרים שיבטאו כמילים בברכה את חדוות ההשתתפות במאורע. עיצוב בלונים משולבים עם ממתקיםיוצרים בבריתות ובר מצוות אווירה קסומה של ארץ אגדות חלומית לילדים.

ניתן להזמין בלונים עם טקסט מודפס. כך שמעבר להשקעה בעיצוב וההגשה המסר שלכם יועבר בפשטות ישירה דרך הטקסט. זרי בלונים מהווים אטרקציה בטוחה, נייחת וחלק בעיצוב דקורטיבי ייחודי שכיום לא רואים בכל אירוע. בעבר ההתלבטות במשלוח ליולדת, לאהובה ולאמא לרגל המאורע או חג היתה רק בין פרחים עם ברכה לבין שוקולד עם ברכה. כיום הבלונים משתלבים בנישה הזאת כברכה בעצמם. הרי בלונים ניתנים לעיצוב ככובע לראשו של חתן השמחה, בנוסף להדפסת הטקסט עליהם.

בשלב הנקיון לאחר אירוע, בין אם יום הולדת, בר/בת מצווה או ברית,  פרחים ועטיפות מזון וממתקים שוכבים לרוב במצב של פירוק לגורמים ראשוניים וחלקים קטנים. בסוף אירוע מעוצב בחלקו עם זרי בלונים בדרך כלל עובדי העסק שסיפק את הבלונים אחראים על הקיפול והפינוי הבלונים. גם אם הבלונים התרוקנו, התפוצצו או השתחררו במהלך האירוע עדיין ניתן בקלות יתרה משאריות פרחים וממתקים לטאטא ולאסוף את שאריותיהם ואת הבלונים הסוררים.

מיכה בריימן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב